F.A.Q.

Waarom kan ik geen producten en prijzen zien?

De producten en de prijzen van zaZa’z worden zichtbaar nadat u ingelogd bent op onze website.

Hoe kan ik mijzelf aanmelden op de website?

Aanmelden kunt u doen door een account aan te maken. Nadat uw gegevens zijn gecontroleerd door zaZa’z, krijgt u hiervan een bevestiging en een wachtwoord via email. Met deze gegevens kunt u inloggen op de website.

Hoe kan ik betalen?

U kunt betalen per overschrijven via bank of u kunt betalen via iDEAL. Na de bestelling ontvangt u van ons de definitieve factuur met daarop de link om via iDEAL te betalen.  
 
Voor wie is deze site bedoeld?

zaZa’z is een groothandel in modeaccessoires. Alleen winkeliers kunnen bij zaZa’z inkopen. 

Hoe worden de goederen verstuurd?

Wij versturen onze goederen via de DPD en buitenlandse bestellingen verzenden wij via UPS.

Hoeveel kost het versturen van een pakket?

De verzendkosten van zaZa’z bedragen €6,- exclusief BTW binnen Nederland. Voor buitenlandse verzendingen worden de kosten bepaald aan de hand van het gewicht van het pakket en de bestemming. De verzendkosten kunt u terugvinden op de factuur.


Hoe lang duurt het voordat ik de goederen ontvang?

Nadat u een bestelling heeft geplaatst en het definitieve factuurbedrag heeft overgemaakt voor 14:00 kan zaZa’z het pakket in de meeste gevallen diezelfde dag nog verzenden. In de meeste gevallen ontvangt u dan ook de volgende dag het pakket.


Ik ben al klant in de winkel, moet ik mij dan alsnog aanmelden?

Ja, om gebruik te maken van het bestellen op onze website, is het noodzakelijk om u eerst te registreren.


Ik wil een product bestellen maar zie dat het niet meer op voorraad is in de webshop?

U kunt dan contact opnemen via het telefoonnummer: 0481-420039 

Ook kunt u een e-mail sturen naar: info@zazaz.nl

Ik heb een vraag over de garantiebepalingen?

U kunt onze garantiebepalingen vinden onder onze algemene voorwaarden.