U hebt niets in uw winkelwagen.
MEESTGESTELDE VRAGEN:
Waarom kan ik geen producten en prijzen zien?
De producten en de prijzen van zaZa’z worden zichtbaar nadat u ingelogd bent op onze website.
Hoe kan ik mijzelf aanmelden op de website?
Aanmelden kunt u doen door een account aan te maken. Nadat uw gegevens zijn gecontroleerd door zaZa’z, krijgt u hiervan een bevestiging via email. Met de gegevens die u heeft ingegeven met het registreren kunt u hierna inloggen op de website.
Hoe kan ik betalen?
U kunt betalen per overschrijven via bank of u kunt betalen via iDEAL. Na de bestelling ontvangt u van ons de definitieve factuur met bijbehorend factuurnummer. Hierna kunt u het bedrag aan ons overmaken. Wij vragen u het factuurbedrag pas over te maken nadat u de definitieve factuur heeft ontvangen.
Voor wie is deze site bedoeld?
zaZa’z is een groothandel in modeaccessoires. Alleen winkeliers kunnen bij zaZa’z inkopen. Particulieren hebben geen toegang tot de website en kunnen de artikelen van zaZa’z dan ook niet bekijken of bestellen.
Hoe worden de goederen verstuurd?
Wij versturen onze goederen via de DPD.
Hoeveel kost het versturen van een pakket?
De verzendkosten van zaZa’z bedragen €8,- exclusief BTW binnen Nederland per doos. Vanaf een bestelbedrag van €900,- excl BTW zijn de verzendkosten gratis. Voor pakketten die moeten worden verstuurd naar de eilanden zal een extra toeslag worden berekend van €12,50. Voor buitenlandse verzendingen worden de kosten bepaald aan de hand van het gewicht van het pakket en de bestemming. De verzendkosten kunt u terugvinden op de factuur.
Hoe lang duurt het voordat ik de goederen ontvang?
Nadat u een bestelling heeft geplaatst en het definitieve factuurbedrag heeft overgemaakt voor 14:00 kan zaZa’z het pakket in de meeste gevallen diezelfde dag nog verzenden. In de meeste gevallen ontvangt u binnen 1 tot 2 werkdagen uw pakket.
Ik ben al klant in de winkel, moet ik mij dan alsnog aanmelden?
Ja, om gebruik te maken van het bestellen op onze website, is het noodzakelijk om u eerst te registreren.
Ik wil een product bestellen maar zie dat het niet meer op voorraad is in de webshop?
U kunt dan contact opnemen via het telefoonnummer: 0481-420039
Ook kunt u een e-mail sturen naar: info@zazaz.nl
Ik heb een vraag over de garantiebepalingen?
U kunt onze garantiebepalingen vinden onder onze algemene voorwaarden.